بدبختی جدید برای مردم ایران... هوووررررااااااااااا!!!!

 

نفتو بنزین نفتو بنزین نفتو بنز

من روم سوی در از این لای جرز

باک ماشین باک ماشین باک ماش

گنده ها خوردندو رفتند... مارو باش

 

شاه خوبان شاه خوبان شاه خوب

گر نمردی سر....بر دیوار کوب

دلو دینم دلو دینم دلو دین

رفت از یاد ای شها کوشی؟...ببین

دینو دلّم دینو دلّم دینو دل

رفت هفت جدو ابادم زیر گل

 

گویند:

آریا آنچه که ما خود داشتیم

باز از جیب ملل برداشتیم

در سرای مملکت، ایرانمان

تا توانستیم ما گه کاشتیم

پولو مانی پولو مانی پولو مان

گشته پر زین دو تمام جیبمان

بازهم زنهار که ما درّیده ایم

تا توانیم از ملل دوشیده ایم

 

زنهار از این جیب که پر می نشود

هرچه سوزاندیم مردم بازهم

این دل گنده بسان بشکه مان

باز بااینحال ارضا نشود

زرتو پرتو زرتو پرتو زرتو پرت

کار *****هاست گفتن حرف چرت

انکه دارد بر سرش عمامه ای

پیچدش بر سر بسان خامه ای

گه سیاه باشد خامه گه سفید

هرچه باشد نامندش جامه ای

پوشدش یک لا، قبای بی نوا

تا شود هر درز آن از هم سوا

بسکه چاقستو شکم چون بشکه ای

میترکاند آن، درّشکه ای

 

همینطوری

زنگ کلاسو دوس دارم، مثه لالاییه

برق شباشو دوس دارم، روز افتابیه

سرمای دستو دوس دارم، یه بابا برقیه

کفگیر و نعلبکی کجاس؟ توی جاظرفیه

 

کفش باباتو دوس دارم، مثه دمپاییه

شلوارکاشو دوس دارم، سگکش آبیه

خرمالو با هویج میخوام، شب ابگیریه

صدای فین فیننش میاد، دماغش خالیه

ابلیمو و غوره میخوام، آبمیوه ش عالیه

ریخت نگاتو دوس دارم، سگ بالاییه

هرچی که حرف داری بگو، تمامش خالیه

سماور اب جوشمون، اب دارابیه

شوره ی موتو دوس دارم چون بوی گند میده

رنگ چشاتو دوس دارم به دماغ جون میده

زنگ دلت رو دوس دارم، به تنم دوغ میده

 

رنگ چشاتو دوس دارم، مثه قاقالیه

قندو نباتو دوس دارم، ساعته چاییه

شرمو حیاتو دوس دارم، خود باقالیه

رنگ دماغو دوس دارم، گلای قالیه

 

زهرو شرابو دوس دارم، صدای ماهیه

توی چایی نمک نریز، نریزی بهتره

هوشو حواسو دوس دارم مثه فارابیه

بوی دماغو دوس دارم رنگ دارابیه

پیرهن شب رو دوس دارم اندازه ش عالیه

 

 

copy right

© 2007 مریم

هرگونه دزدی از این وبلاگ اشکال شرعی دارد مگر با ذکر منبع.