نمیدونم.من هیچی نمیدونم.

هی مردم؟؟آیا شما بواقع اینجارا دوست دارید و از آن بازدید میکنید؟اینهمه خیل؟یا نکناد همتان یک نفرید که خل میباشد و در ماه صدبار به ما سر میزند؟!؟!میگم خدایی یجورایی خوشحال شدم الان.امار بازدیدکنندگان وبلاگو که دیدم.(: نمیدونم همینجوری شاید اونقدم زیاد نباشه ولی خب...یجورایی احساس خوبی به ادمی که تنهاس دست میده میدونی؟ اخه...اینو بگم.دیشب باین فکر افتادم که حالا همچین فکر بـــــــدیم نیست که کامنتدونیمو راه بندازما...!!!!!!!!!(با لحن ادمایی که میخوان خودشونو راضی کنن که "اینجوریام نیست" بخون).

من یه چیزو نفهمیدم.میدونی چیو؟ اینو که چجوری میشه که شما مردم سلحشورو غیور وبی باک و خوب وقتی کامنتدونی باز باشه هزارتا کامنت میذارین ولی اگه ادم ایمیل یا ای دیشو فقط گذاشته باشه به فلانتونم نیست و بیخیال حرف زدن میشین!!؟ یه علتش اینه که کار مهمی ندارین قدرت خدا.میخواین بگین به منم سر بزن!یکیش اینه که تو کامنتدونی بقیه ام ادرستونو میبیننو بهتون "سر میزنن" (هلاک این کلمه ام من)ولی ایمیل خصوصیه.همین دیگه کار واجبی ندارین.......چرا اخه؟!!!! بخدا من ادم خوبیم!!

 

درضمن در رابطه با پست قبلی باس خدمتتون عرض کنم که(کوچیکترا گوشاشونو بگیرن)*************** یوزلس بیمصرف بدرد نخوره.............. بله همه ی گاوگوسفندا همونطور که حدس زده بودم(اعم از لتس سی*: نر و ماده) از همون روز اول اومده بودن گله گله دانشگاه.اه اه اه اه اه اه اه اه حاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالم از این دانشگاه و افرادش بهم میخوره.از همشون.از همه چیزش.هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووقــــــــــــــــــــــــــــــــــق

 

ا.ی.ف.ث.ت.ع.ص: اکــــــــــــــــهّی!!

 

*let's say

 

و برخی وقتا بمعنا واقعی و کامل کلمه pethatic ام البته!!!