برگشت (:

(: آرام بخشمو برگردوندم (: فیلترش کرده بودن فلان فلان شده ها. و ما فهمیدیم که چرا اینکارو کرده بودن. یعنی پرسیدیم و فهمیدیم. و بعدشم بیشتر فهمیدیم که دیگه باید سرمان را در یه جاییمان فورو کنیم و حرف بد بی ادبی نزنیم. وگرنه پیدامون کرده و فیلترمان می کنند.
بهرحال خوشحالم که نجاتت دادمو پیش خودم برت گردوندم آرام بخشم (:
u kno how much i love u.


حالا بذار برات بگم... دستم یا بوی پیاز می ده (از پریشب تا حالا) یا مایع ظرفشویی. بـــــــس که شوریدمو سابیدم این روزا. و تازه اولشه. حالا هی قابلامه بشور خانم خانوما. می خواستی ... چی بگم والا. حالا درسته که خوبه که طرحمو از الآن شروع کنم که سال دیگه تو خونه ی خودم بتونم آشپزی کنم ولی دیگه قابلامه سابیدن مد نظرم نبود خدایی! تا حالا اینکارو نکرده بودم. که اونم بخاطر مامان مجبورم. خلاصه که می ترسم (وووی ننه چقد جون عزیزم من!!!) می ترسم تا سال دیگه چیزی بعنوان "عروس" ازم نمونه! دستام بشه مثه پیرزنا ): !؟ نمی دونم ... می دونم حرف مسخره ایه. ولی خب خدایی آدم همش بشوره بسابه خب پوستش اذیت می شه دیگه. والا خواهر بیا شبا ماسک خیار بذاریم! یا شاید بهتر باشه بگم "بمالیم" !

اینکه مجبوریم مودبیاتجات باشیم خیلی گند ه. می بینی تورو خدا آدم حرفم دیگه نمی تونه بزنه. استغفرلا. آخه مگه میشه اونطوری حرف نزد؟! تازه حتی می ترسم حروفو با فاصله بنویسم! اگه بخوام حرف بی ادبی بی تربیتی بنویسم باید ستاره بارون کنم! در وا میشه گل میاد، ستاره و *سشر میاد !! بیا این اولیش! امان از من. می دونم.
موندم بعد اینهمه سال چطور تازه یادشون افتاده بوده من از کلمات کافدار زیاد استفاده می کنم.