اه اصن نمیتونم تو صفحه ی سفید بنویسم.ریدم بهت بلاگ اسکای با این امکاناتت با این سایت تخمیت.تقصیر منه که تو همون پرشین بلاگ نموندم.اخخخخخیییییی میخواستم بگم این پسر نانازه توکیو هتل چقد حلال زاده س.اخه چقد.یعنی من ازاین حلال زاده تر ندیدم.اخه همون موقه داشتم فک میکردم که کاش اون شوارو بده توکیو هتلو و اینکه دلم براش تنگ شده.یهو زدم ویوا دیدم الان شروع شده!یعنی همون موقع داد.الهی قربونش برم که چقد حلالزاده س.دوسشون دارم.بااینکه المانی ان ولی خب.دوسشون دارم.اهنگاشونم خیلی قشنگو نازه فقط حیف که تاحالا هرچی امپی تری شو پیدا کرردم پولی بوده.اه ربدم به این نت.کلا ریدم.دیگه.!چیز دیگه ای یادم نمیاد جز اینکه این سه شنبه چارشنبه سوریه....وایی خدا....کاش تو یه کاری میکردی یه کاری بشه.من که میدونم اخرش من میمیرم بدون اینکه هیچی بشه.دیگه اصن...بعضی وقتا فکر میکنم بیخیال شم....................................................عزیز من..........):.................آه خدایا من اگه جای تو بودم به من کمک میکردم.یعنی یه کاری میکردم یه کار خیلی کوچولو.اخه حیف به خدا.انصاف نیست.چی انصافه؟!هیچی.خب پس ولش کن.اصن بیخیال.بیخیال.....................زودتر شب شه بخوابم.