نقد٬ منقود٬ نقاد٬ ناقد

هاااااااا باز من وبلاگ خوندم نوفهمیدم چی شد! ها گویند که.... یعنی تو وب قابیل خوندم که دوست گرافیستش (که خسته نباشه واقعا) کشفیده که کوکا کولا رو اگه تو ایینه ببینی میشه "لا الله لا محمد" . من دقیقا کلمه ی محمدشو میبینم ولی نمیدونم این دوتا لا و اون یه دونه الله کجاشه پس!من پیشنهاد میکنم بعضیا زیادم احساس هوش مصنوعی بودن بهشون دست نده.من که جز محمد و حداکثر لا، چیز دیگه ای تو این کوکاکولای برعکس نمیبینم.شمارو نمیدونم.حالا جوگیر میشی دیگه هرچی کلمه بلد بودیو که قاطی نکن که بابایی.

نکته ی بعدی.نویسنده ی وب صورتک خیالی چیزی نوشته که علیرغم اینکه ادم انتظار داره چیز فوقولاده بامزه و جالبی باشه چیزیه که حتی ادم دفه ی اول نمیدونه چجوری بخوندش!

"

روزگاری خواهد ریسد که بچه ها سرکلاس تاریخ خواهند خواند:
احمدی نژاد قولنجی جهانی در عضلات سرنوشت بود!

"

و بعد هم کلی فکر کنی که هااا ای که این گفته ای یعنی چه...

جدا بعضیا یه چیزایی مینویسنا... فکر ادمو الکی میخوان مشغول کنن!این دیگه زیادی خواسته جدید و باحال حرف بزنه...یه کم ری*ه بلا نسبت.خب عب نداره همه می*ینن. ادمیزاده دیگه.

خب نقد دیگه ای ندیدم که بنویسم عزیزم. فعلا همینا بود. البته من نقد نکردم چون اعتقاد دارم که هرکی بره خودشه تو این دنیا.بقول حسنی استراتژیک عزیزم.ولی خب بعضی چیزارو ادم نوفهمه.

 

اوه اوه ولی این یکی دیگه واقعا نقده.دادگاه رسمیست.امروز اتفاقی آسمان وانیلی رو دیدم.اصن من نمیدونم چطور یه کارگردان و از اون بدتر بازیگر و عوامل میتونن انقد ضعیف باشن.اصن دهنم وا مونده بود.. کامرون دیاز با تام کروز تو ماشین نشسته بود.کامرون رانندگی میکرد و ماشین مثلا تو خیابون در حال حرکت بود.غیر از اینکه "تمام مدت" کامرون روش به تام بود و داشت باهاش خوشو بش میکرد.حتی یه بارم اون فرمونو تکون نداد در حالیکه شاید ده مین این صحنه داشت نشون داده میشد دیگه من اعصابم خورد شده بود.گفتم یعنی این مثلا بازیگر انقد حالیس نیست که حداقل الکی ادای رانندگی کردنو دربیاره؟حالا درسته ماشین رو ریله و ریل داره جلو میبرش ولی دیگه نه اینکه ادم انقد تابلو کنه.اونم مثلا با سرعت صدو سی تا میرفت اونوقت تو حالتی بود که اگه تو تخت دراز کشیده بود انقد ریلکس و بی حرکت نبود!! جدا من به حد، متاسف شدم بره اون کارگردان و اون عوامل.بعید بود. واقعا که... متاسفم. درضمن به حد هم فیلم مزخرفی بود.چون موضوعش جدا الکی بود.معلوم نبود یارو فیلم تخیلی میخواسته بسازه یا جنایی یا روانشناسی! خب بشر موضع خودتو مشخص کن.مثه کارگردان ذهن زیبا که موضع خودشو مشخص کرد.خب تخیلی میخوای بسازی تخیلی بساز بشر.همه چیو که ادم باهم قاطی نمیکنه. نچ نچ نچ.اصن اینا هیــــــــــــــچــــــــــــــی نوفهمن.