اول سیاست٬ بعد درس

آره خب.ربا خوردن که اصن اشکال نداره که! این بحثی که میخوام بگم در باب کاریه که بانکهای جمهوری اسلامی انجام میدن.قشنگ یه وام میدن بعدن چندبرابر پس میگیرن و همانطور که تو کتاب بینش نبشته شده اینکاری که بانکها در ایران انجام میدهن کاملا "بلا اشکال است" و اصن حرفی توش نیست. اره خب.البته که بلا اشکال میباشد.اصن کلا هرکاری که تو مملکت اسلامی انجام شود بلا اشکال است!احیانا رباخوردن که گناه نیست نه؟نــــــــــه...ا؟ زبونتو گاز بگیر. کی گفته ربا خوردن گناهه داش من؟! مال حروم خوردن گناهه؟ نــــــــــه نـــــــــه ووی ووی.مال مردمو دولپی خوردن اصن عب نداره که.اون بلا اشکاله.تازه خیلیم ثواب داره و همینجوری یه ریز واس ادم حسنه مینویسن و هی قصره که همینجوری تو بهشت واسه طرف ساخته میشه و وقتی مرد بنده خدا میمونه بالاخره کدومیک از این قصرایی که با اعمالش ساخته رو واسه زندگی انتخاب کنه!نهایتا همرو جز یکی اجاره می ده احتمالا.یا میذاره واسه پیش فروش.چه عیبی داره عزیزم.ثواب که شاخو دم نداره.کار خوب خوبه.تا بترکه چشم حسود و آن کس که نتواند دید!

الهی از حلقومتون پایین نره اینهمه مال مردمو که میخورین.پایینم نمیره.بله اینارو «آقا» در اخرین ورژن رساله ش نوشته که "رباخواری و احتکار و مال مردم خوری از کارهای بسیار نیکو و پسندیده در اسلام است و بسیار به آن سفارش شده است.در چندین جای قرآن که من الان حضور ذهن ندارم تاکید شده است به انجام اینکارا.و بسیار کارهای خداپسندانه و اسلام پسندانه ای است".و حدیثی هم از خویش نقل بکرده است بدین مضمون که:روزی حضرت امام خمینی در صحرای لوت همراه با یاران خویش بودند که یهو محمد بن خامنه از شاگردان ایشان، پرسید:یا حضرت امام، چه کاری از همه نیکوتر است در مملکت اسلامی؟و امام فرمودند مسلما هرچیزی نمیتواند باشد.ولی از آن مسلمتر حکم صریح قرآن است که ربا خواری کاملا بلا اشکال است ای مردم. کلا هرچی تو ایران می آید بلا اشکال میشود.حالا اگر در امریکا باشد گناه کبیره است.و امریکای جهانخوار هیچ غلطی نمیتواند بکند و من چون در جوانی بکس کار کرده ام تو دهن این قاره ی بی ادب میزنم.و ما ملت غیور خوارمادر امریکا را باهم یکی می کنیم اگر کارهای حرامی نظیر احتکار و ربا را در تجارتش انجام دهد.ای امریکای ناکس بی ایمان بی دین کافر کفار کفر مکفور....مرگ بر امریکا....(دراینجا شیون جمعیت بلند میشود و همه صلوات ختم میکنند و چند نفر از عشق امام جان می دهند و چند نفر هم از تجلی نورانیت صورت امام کور میشوند چند تن زیر دستو پا میمانند و له میشوند.عده ای نیز در اثر اصابت مشت های مرگ بر امریکا جان به جان افرین می دهند.و در اینحال حضرت امام با لبخند ملیح عوق آوری دستش را به نشانه ی "سلاااام!!!"به مردم نشان میدهند.)(ایشان میخواهند در اینجا به ملت غیور ایرانی نشان بدهند که ای مردم....ای ایرانیان مسلمان.... دست انسان پنج انگشت دارد.همینطوری که میبینین.به این حالت.)

 

تبصره: من هیچ خصومتی با اقای خمینی یا خامنه ای یا اینا ندارم.چون اصن کاری باینا ندارم.چون کلا مملکت از همه جاش خرابه.فقط یه نفر نیست.ولی خب محض مزاح نامی از این عزیزان دل بردم که دلمون واز شه یکم.وگرنه من اصن قصد بدی نداشتم اقای خمینی.بهرحال شما دستت از دنیا کوتاهه.من فقط گفتم که بدونی که یعنی ما اینارو میدونیم و بدونی که اینا همش تقصیر تو نیست.تقصیر مردمم هست.تقصیر اخوندایی که بعد از تو اومدن هم هست.تقصیر اون شاه ترسوی ابلهم هست که فرار کرد.اره دیگه خلاصه که من با این متن سیاسی الان کف گرگی به پوز همه ی سیاستها زدم و در اخر میگویم که من.....من.....من.....من با این رباخواری مخالفم...