تئوری دکتر مریم (بالای 18 سال)

 

میدونستی؟

مردها و پسرها یا کلا عقل ندارن یا اگرم داشته باشن عقلشون تو چیزشونه.(=*یر)

البته بعبارتی میشه هم گفت که عقلشون به چشمشونم هست و البته چششون مستقیما به سلولای فرمانده چیزشون وصله و از همون *یر فرمان میگیره. یعنی چشم میبینه به *یر گزارش میده بعد *یر تصمیم میگیره که ایا فرد باید خوشش از این دختر بیاد یا نه.

بنابراین هرچی *نده تر باشی اقای جناب *یر بیشتر دوست دارن و نتیجه اینکه اقای پسر هم بیشتر از شما خوشش میاد چون "عقل"اش بش میگه!!

هرکی بیشتر به "عقل" ادم حال بده اون بهتره.

انقدم ** مغزن که طرز فکرشون اینطوریه.

مثه این میمونه که ادم فک کنه کسیکه *نده نیست اعضای بدن یک زنو نداره!!!یا اینکه اون نمیتونه هات و س* ک* سی باشه!یا اینکه اون غریزه نداره!! و فقط اونیکه *نده س چیزو میزو اینارو داره!!و بدرد میخوره!!

نمیدونم شاید منم اگه پسر بودم کسیکه به *یرم حال میدادو باش حال میکردم ولی دلیل نیمشد طرز فکرو علاقم بهمون محدود باشه و دنبال چیزای دیگه نباشم.چرا انقد سطحی ان پسرا؟؟

من اگه پسر بودم همه چیو دوس داشتم تجربه کنم و دنبال چیزای جالب و کساییکه سخت بدست میان بودم نه اینکه زندگیمو رو علایق *یرم برنامه ریزی کنم.و مثلا چون یه دختری *ندس و جلوم *ایه مالیمو میکنه ازش خوشم بیاد با اینکه میدونم درواقع چجوریه.