نقد فیلم!

فیلم فکاهی و بچگانه ی دِویل رو دیدیم. من نمیدونم با چقد لو باجت اینو ساختن که اولا مدت زمانه فیلم یه ساعتو حدود 10 دقیقه س! بعدم من نمیدونم از کی تاحالا شیطان آدمای بد و پلید رو میکشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ =))))))

عجب کافوشرایی میسازن بخدا. کشتن آدمای بد مثلا قراره کار خدا و فرشته هاش باشه!!!! =))))

از این احمقانه تر و خنده دار تر آخه؟؟!!! شیطان در کالبد یه آدم ظاهر میشه و افراد بد بد بدبد رو می کشه تا مجازات بشن و دیگه کارای بد بد بدبد نکنن!! البته این وسط دو تا آدم بیگناهو هم میکشه که اونم مثلا فلیور نویسنده بوده که اضافه کرده به داستان که خیلی هم فکاهی نباشه.

نه جدا، یه نفر با خودش نگفته آدمای بد نوچه های شیطانن و شیطان عاشقشونه و تمام کاری که می کنه سعی در بد کردنه آدماس؟؟؟!!! و اگه شیطان قرار باشه کسیو بکشه و تیکه تیکه کنه باید آدمای خوبو بکشه نه آدمای بدو!!

بخاطر خدا همچین تو باکس آفیس تبلیغشو می دادن آدم فک می کرد چه تحفه ایه.

سا سه بعدی هم همینطور. اونم کافشر بود. مزخرفای همیشگی. یه پاتیل خون می پاشه وسط زمین ملت از وسط کنده میشن. اونم همچین تبلیغشو می داد که من مرده بودم این فیلمو ببینم. همون اولش خاموش کردم دویل رو گذاشتیم ببینیم! اونمکه اینطوری ازاب درومد.

 

کلا همییییشه همینطوره. هر فیلمی که تبلیغشو دیدی را راجبش خوندی فک می کنی چقد تحفه س. وقتی دیدیش پشیمون میشی وقتتو تلفش کردی!!

لاقل لاست با تموم مزخرف بودنو کافشر بودنو اعصاب خورد کن بودنش الکی آدمو هیجانزده می کنه و واسه خودم جالبه که در عین بشدت "مزخرف" بودن من بازم میشینم این سریالو نگا میکنم!! و تمامشم رسما فاز منفی و اتفاقات منفی و وحشتناک و مزخرف و اعصاب خورد کن میفته!! و یه لحظه هم یه اتفاق خوب نمیفته! و آخرین بار که دیدیم یه "لولو"ی سیاه اومد آقای اکو رو کشت!!! بهمین راحتی و مزخرفی! و من تمام مدت دهنم کاملا واز بود و چشام از حدقه درومده! چون باورم نمیشد انقد فکاهی داشته باشه توش!! اخه من اولای سریالشو ندیدم تازه اونجا ایمان واسم گفت که ظاهرا این دود سیاهه اله و بله. یعنی اون می دونست من نمیدونستم. همچین ادمو شوک زده می کنه بعضی جاهاش که چی.... اما بازم از دویل و سا سه بعدی خیییلی بهتره!!! واللا!

بعد آدماش یجوری یییهو کشته میشن که اصن باورت نمیشه ها!! یعنی رسما می مونی! ییهو خیلی بی دلیل یکیشون یه اسلحه درمیاره و بنگ! یکی یا دوتاشونو کاملا بی دلیل و بشدت مسخره می کشه! مردن تموم شد رفت!! مثلا کاراکتر طرف تازه داشت شورو میشدا!!! بعد یهو مرد! اصن کافوشر در حد مرگ. ولی خب.... اگه چیز بهتری داری واسه تماشا کردن بگو!! فعلا که همینو می بینیم.

پارانورمال اکتیویتی 2 ام 45 دقیقه فیلم یا بیشتر گذشته بود و ما له له می زدیم منتظر بودیم شبا یه اتفاقی بیفته... یه دری وازو بسته شه.... یه سایه ای بیاد... یه صدای پایی بیاد!!=)))) هیچچی به هیچچی!! خیلی لطف کرد فقط یبار کل درای کابینتای اشپزخونه واز شد!! صحنه خوبی بود ولی تنها صحنه خوبه فیلم بود!! در صورتیکه 1 اش خدا بود. انقد ترسیدیم که مردیم!!! فیلمه که تموم شد به ایمان گفتم بیا 1 اشو بذاریم دوباره ببینیم یکم بترسیم لااقل!!!! 2 ش که مزخرف بود. باید خودتو پاره می کردی تا لطف کنه یه در وازو بسته شه نصف شب. اصن انقد مزخرف بود که باورت نمیشه. مزخرف! واللا! گیرتم اومد نبینش!