کمر...

الان تو فیس بوک نوشتم:

وجه تشابه بچه با موی چرب: هر دو رو هر جور حالت بدی همونجور شکل می گیرن.

باصلن فک نکنی منظورم از موی چرب به خودمه ها. اصلآ. ابدآ. عمرن. عمسی. عمرنات. نِوِ ِر. هیچوقت. من همیشه تو حمومم. من اصلا نه کمردرد مزخرف دارم نه اینکه از علتش بی اطلاعم. نه سرگیجه منو کشته. نه هرروز که میاد با یه مرض بی دلیل جدید در خدمت خودم و خانواده هستم. نه تو نت دنبال علل سرگیجه سرچ می کنم. نه همش دراز بودم امروز. نه موهام چربه. اصلا. نو نو نو. خیلیم تمیزه. برق میزنه.حالمم خوبه.شامم درست... نکردم.جونم پیتزا. ای جونم پیتزا...خدا باباشو بیامرزه.اونوقت می گن بچه بزا!من بچه نزاییده هی مرض بارون میشم...حامله شم دیگه حتما خودکشی میکنم یه ملتی راحت شن.اولشونم خودم!هـــعی آره خاهر...جونم پیتزا... ای جونم پیتزا...


اوه تازه الان یه لیوانم شکستم!یعنی من نشکستم خودش افتاد. من اصن ندیدمش!عمرش بدنیا نبود بنده خدا. حالا برو جارو بیار خورده شیشه جمع کن تا حال کمرت بیش از پیش جا بیاد! **فاکک**



آخیشششش... بعده عمری نوشتن چه حالی میده.